Współczesna przestrzeń handlowa to pole nieustannej bitwy - aby wygrywać, trzeba rozumieć reguły i znać sposoby na uzyskanie przewagi. Shopper marketing, category management, visual merchandising – za chwytliwymi pojęciami kryją się techniki pozwalające efektywnie zarządzać relacjami z kupującymi w miejscu sprzedaży.
To właśnie im, a zwłaszcza związanym z nimi nowym technologiom i pionierskiemu oprogramowaniu, poświęcone będzie wyjątkowe wydarzenie, jakie 29 września zgromadzi w Multikinie Złote Tarasy dyrektorów handlowych, marketingu i trade marketingu oraz menedżerów kategorii wiodących marek. Retail Revolution – graj i wygrywaj w przestrzeni handlowej zaplanowane zostało z myślą o specjalistach z branży, którzy chcą jeszcze efektywniej wykorzystywać przestrzeń sklepową by walczyć o uwagę nabywców. Program spotkania i rejestracja na www.retailrevolution.pl .
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/rewolucja-na-sklepowych-polkach